הקדמה.

האם אני במקום הנכון?

כנראה שאם אתם פה, קשה לכם. אתם וילדכם לא ישנים מספיק וההשפעה של זה מורגשת בבית. לרוב אתם חושבים שאולי זה זמני, אולי יוצאות שיניים או הילד חולה, אולי המיטה לא נוחה או שזה בדיוק הגיל שמתחילה חרדת הנטישה. כנראה שנסיתם כבר שיטה אחת או שתיים שקראת באינטרנט שלא עבדה. לפעמים סבתא או שכנה אומרת שעד גיל שנתיים זה בטוח יעבור ואתם שוקלים להאמין ולחשוב שאולי לא לישון זה התפקיד ההורי שלכם. גם אני הייתי שם..

תינוקות ופעוטות אמורים לקום בלילה. השאלה היא: כמה פעמים? כמה זמן לוקחת כל הרדמה? מה קורה בזמן ההרדמה? כמה שעות ישן סה"כ בלילה ובמהלך היום? והאם השינה היא איכותית או לא?

מחקרים מראים שפחות מ10% מבעיות השינה נובעות מבעיות בריאותיות/פיזיולוגיות/התפתחותיות. זה אומר שמעל 90% מבעיות השינה נבעות מסיבות התנהגויות = הרגלים שלא מקדמים שינה.

אלו חדשות נפלאות! זה אומר שיש לכם מה לעשות עם זה וכמו כל הרגל בחיים עדיף מוקדם ממאוחר.

אתם חושבים שיש בעיה ומתלבטים בנוגע לפתרון הנכון?

מתלבטים אם בכלל יש בעיה?

כך או כך אתם מוזמנים להתקשר(או לשלוח מייל) ונחשוב יחד מה הדבר הנכון בשבילכם.

צרו קשר עכשיו